Eerste ervaringen in Brazilië - Reisverslagen van Laura Bas - WaarBenJij.nu Eerste ervaringen in Brazilië - Reisverslagen van Laura Bas - WaarBenJij.nu

Eerste ervaringen in Brazilië

Ik ben Laura en ik ben 18 jaar oud. Ik heb de kans gekregen om een jaar lang te kunnen cultuur snuiven, genieten en vooral portugees leren in het prachtige Brazilie. Hier lees je mijn belevenissen, avonturen en vooral de mooie en leuke dingen van Brazilie.

Recente Reisverslagen:

17 Maart 2015

7,5 maand in Brazilie

08 Februari 2015

Reizen in Brazilië. 6 maanden.

03 December 2014

vandaag precies 4 maanden in Brazilië.

31 Oktober 2014

Time flies, 3 maanden in Brazilië

17 September 2014

alweer bijna 2 maanden in Brazilië!
Laura

Het is altijd al een droom geweest om veel van te wereld te zien. Met het uitwisseling programma van de rotary heb ik een kans gekregen om een jaar een culturele uitwisseling te mogen doen in Brazilië. Het is dan ook de bedoeling dat ik in een jaar zo goed mogelijk portugees ga leren en de Braziliaanse cultuur eigen maak. Ik ben vanaf 3 augustus in Brazilië en ik kan niet wachten om in een totaal andere cultuur te leven en mooie avonturen mee te maken.

Actief sinds 14 Juli 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 8514

Voorgaande reizen:

03 Augustus 2014 - 06 Augustus 2015

Eerste ervaringen in Brazilië

Landen bezocht: